Bildbomb - Veckan med Anders och Sofie

Nu, hörrni kommer en liten bildbomd från veckan då min bror och hans flickvän var här! En superhärlig vecka, och jag tjatar redan att de ska komma ner igen! Ni är bäst, hör ni det?!



Sniglar hann vi med att äta (se några inlägg nedanför), hel bläckfisk med sugproppar och allt, spansk blodkorv och hmmmm... vad mer? Det duger väl å andra sidan rätt bra :)


Maträtterna och drinkarna på den här restaurangen bara måste man ta kort på!
Åker ni någon gång till Las Palmas är ett besök på Costa Canaria ett måste!



"Mehååååh, vad ska vi beställa?" RB - vodka funkar alltid ;)


Turturduvorna på en irländsk bar här i LPA


Jag och svägerskan på samma bar som ovan!


En dag i Maspalomas hann vi med. Här upplevde vi en värme som ingen av oss känt tidigare... Tänk er att ni står en het sommardag bredvid en buss som står på tomgång, då känner man ju värmen från motorn. Det gjorde vi när vi just klivit av bussen i Maspalomas, sen åkte bussen iväg och det var lika överjävla varmt ändå... HELT otroligt!


Vi hittade en talande kompis som blev tyyyyyst såfort vi tänkte filma. Ingen dum pippi det där...


Åkt buss har vi gjort! Här påväg hem från Maspalomas.


Världens snyggaste, och aningen rödmosige bror med flickvän. Lagom lullig, haha!


Anders fick äran att vara med på fotot när alla killarna från Catalunien skulle vara med på
bild! Från vänster David, Arc, Anders, Jaime, Xevi. Vem han i rött är har jag ingen aning om...



Gruppfoto inne på baren Sidney! Rad 1: Arc, David, Anders, ?, Jaime, Jag, Sofie.
Rad 2: ?, bartendern på baren, ? och ?



Jag och min härliga vän Jaime på Sidney. Schysta brorsan drog på rejält med zoom av
någon anledning... Väldigt smickrande...


Kommentarer
Postat av: Mamman

Det värmer ett modershjärta att se hur kul ni har det tillsammans!!!! <3

2010-07-14 @ 21:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0