6 / 7 - 2o1o

Usch, vad jag är kass på uppdateringar! Förlåt! Men sista dagarna har varit jättekonstiga, har varit så otroligt trött, illamående och knappt kunnat äta någonting på tre dygn. Efter skolan idag tvingade jag i min en liten baguette med stekt ägg, kalkon och ost iallafall, och nu känns det bättre, fastän magen känns helt upp och ner. Jaja, om någon timme kommer Anders och Sofie (bror och brors flickvän), så då ska humöret vara på topp! Antar att jag följer med dom ut och äter ikväll och kanske tar några öl :) Vid tre promille dör ju allt, sägs det ju, haha! Nejfy, så får man inte säga ;) Har iallafall fått disken gjord och har sopat upp de 3 kilo sand som följt med in i lägenheten. Väldigt välbehövt...

Iallafall, i övrigt är allt bra. Vädret har varit väldigt tråkigt sista tiden, men nu såg jag just att solen faktiskt har tittat fram här mellan husen (det skulle jag aldrig ha skrivit, nu försvann den...). Jag ska försöka få upp mer inlägg framöver, så... försvinn inte, kära ni :)

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0