Una pausa...

Ja, alltså, det kommer att bli en liten bloggpaus här, tror jag. Eller kanske inte, men jag tänker iallafall inte skriva "bara för att" längre utan jag kommer att skriva när jag känner för att skriva, och om det är direkt när jag vaknar imorgon bitti eller om en vecka, det vet jag inte, det får helt enkelt visa sig. Jag vill leva och njuta av sista tiden här nere utan att behöva tänka på att uppdatera bloggen (även fast jag inte gjort det så flitigt på sistone) eller kolla facebook, eller skriva på msn/skype, och jag vill faktiskt inte tänka på något där hemma, det kommer jag att få nog av såsmåningom ändå... Och fort kommer det att gå...

Haft en supertrevlig kväll iallafall med Lioba och Stefan, vi gick på bio och såg SALT (på spanska såklart, utan textning) och sen blev det middag ute. Mysigt, men om jag rekomenderar den filmen, det vet jag inte... Imorgon skola och fredag sushibuffé på kvällen (fast jag ska försöka ändra den till imorrn istället). Sedan helg igen. Kanske blir det en tur till södra delen i helgen, det får visa sig. Alldeles för länge sedan jag var där nere så jag börjar nästan få lite dåligt samvete :)

Nu ska jag dricka upp min hink med te, läsa i min bok och sova. Buenas noches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0