T.U.N.G.T

Hahahaaaa, vilken naaaaaatt! Vilken daaaag! Ja, jisses. Kan säga att den drinken som jag bad om i föregående inlägg, den vill jag för tillfället inte ha (eller fö'fan, nu skulle den gå ner utan problem, för några timmar sedan däremot...). Igårkväll myste jag hemma med lite bra musik och några drinkar, gick ner till biljardbaren på hörnet och tjötade med världens goaste Loli i trekvart och drack några extremt goda drinkar. Sen blev det vidare till Sidney, där det var väldigt lugnt, lite utspritt folk, jag och Jauma vid baren och Oliver på insidan. Men det var nog en av bästa kvällarna på länge. Spanskan flöt på nåt grymt bra och vi skrattare sjukt mycket. Härligt! När de stängde där gick jag, Oliver, Jauma och en kille vars namn jag aldrig minns, vidare till en columbians salsabar för en drink och sen bar det av hemåt. Extremt trevlig kväll, mindre trevlig dag idag, haha. Men det är smällar man får ta, det var värt det!

Ikväll står det "SLAPPA" på schemat, har en bra bok att läsa, och ska bara mysa här hemma. Välbehövt! Imorgon skola med stans bästa lärare. Gött mos!!


Ungefär såhär trött har jag varit idag också.
Sådan matte, sådan katt, huh?
Världens bästa Smilla, 2010


Kommentarer
Postat av: Mamman

Haha! Smilla är bäst!!

2010-08-12 @ 09:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0