Öh, va?

Menvaärehär?! Här skulle jag just göra läxorna, tänkte att det kan ju inte vara så svårt, jag har ju allt från dagens lektion uppskrivet, regel för regel, inte missat någonting, bara att skriva om meningen efter reglerna, och voilá. PPPFFFFFFFF!!!!!!! Inget stämmer ju!? Första uppgiften fick jag till men den var löjlig, gjorde nummer två och tre, glad i mössan, vilket flyt!, jämförde med facit: FEEEEEEEEEEL. Nu nio kvar. Kul.

Förresten, hör ni någon gång ordet "subjuntivo", följ ett råd från en som vet. FLY!!!!!!!!!!!!!!!!!


Uppdaterat: ännu en rätt! Men jag kan inte klura ut varför...

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Här har du ett tips...den här sidan kan hjälpa

http://www.studyspanish.com/lessons/subj1.htm

2010-08-10 @ 07:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0