Gran Canaria VS Suecia

Kan ingen bara säga vad jag ska bestämma mig för så jag slipper gå och fundera och älta hela dagarna, för jag blir ju inte direkt klokare av det? Såfort jag bestämt mig för hur jag ska göra, så får jag panik, ändrar mig och bestämmer mig för det andra, får panik, ändrar mig igen... baaaaaaaah.



 


Haha, hade den här bilden varit det enda jag hade behövt
besluta om hade det inte varit särskilt svårt ;)

------------------

I övrigt så blir det här nog en toppendag! Vädret är fint, två svenska tjejer som hittade mig via bloggen och som nu är på semester här på ön är påväg från Playa Del Ingles för att hälsa på (om bara deras buss kommer...) och så ska vi ta en fika/lunch. Och ikväll klockan 20:00 ska vi mötas upp ~15 pers från skolan och gå och äta tapas. Mumma! Därför ska jag nu sätta mig med den hööögen med läxor vi fick idag, så att jag kan dricka några Tropical utan dåligt samvete ikväll. Hejs, sålänge!


Kommentarer
Postat av: a deeply kept secret!

Tack för besöket. Pulvarar på sedan i lördags å det går BRA! Me like! Ha en bra dag!

Postat av: TeSs

Hej Anna!!

Det va trevligt att få träffa dig denna dag =)



Vi träffar dig gärna fler gånger och jag hoppas vi ses i december, då stannar vi i TRE VECKOR!!!! =)=)



Buenas Noches

<3

2010-08-28 @ 00:43:43
URL: http://rockabillygirl81.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0