Måndaaaaag

Jahaaaaa, jag har lite bloggtorka jag. Hm hm hm. Köpte hem sushi efter skolan (jikes, I can't stop) och tog sen en "liten" siesta på en sisådär fyra timmar, vaknade just i panik och trodde att det var morgon, men det var det junte. Riktigt skön dag i skolan, vi är bara tre stycken i klassen nu, och idag hann vi med 1½ övning i boken (som väl tar ungefär 15 minuter att göra), resten av tiden var det diskussioner om allt och inget. Riktigt kul!

Bilder från helgen kommer upp när jag orkar. Det var ju taco/drinkkväll med Jill och Evelina! Det gick inte av för hackor, som man säger.

Näää, nu slänger jag på mig solglasögonen (ni vet hur jag ser ut när jag är trött, ögonen sitter BREDVID huvudet och så kan man ju inte visa sig) och går och handlar middag eller nå. See ya!


OBS! Bilden är ett montage, som Aftonbladet skulle ha skrivit.


Kommentarer
Postat av: Mamman

Nähääää! Är bilden ett MONTAAAAGE???? puss och puss!!

2010-08-16 @ 21:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0