Dios mio...

Idag har vi sol! För första gången på en sisådär 5 veckor!??! Har längtande suttit och tittat ut genom fönstret i klassrummet hela dagen, efter skolan iväg och köpte en spansk tidning och lite mat och så ner på stranden. CROWDED med folk, NOLL vind, och SJUKT varmt. Jag vet, jag ska inte klaga... Jag höll ut en timme och nu är jag hemma igen. När jag kom ner visade termometern 38 grader i skuggan, när jag gick 39. Jisses. (Fast nu smsade Jill och frågade om jag vill baaada, så nu kilar jag igen!!)


Kommentarer
Postat av: Mamman

Jag kom säkert upp i typ 40 grader när jag dammsög, så nu har jag oxå badat :)

2010-08-12 @ 16:26:46
Postat av: evelina

yeeey vad kul, grattis med sol ! :D



här är de 45 grader...kul att man ska jobba alldeles straxt i denna värme, dom sa igår på jobbet " om du kommer med kläder på dig så kommer du dö, för de ska bli sjukt varmt imorgon"



ja dom hade ju rätt...men kläderna håller jag nog på mig ändå tror jag ;P

2010-08-12 @ 19:01:48
URL: http://evelinasandberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0