Definitivt.


Så var den här dagen förstörd :(
Hur fan ska det här gå?


Kommentarer
Postat av: ewa

Hej!

Förstår att det känns definitivt nu. Tråkigt men

som du skrivit innan o din mamma med har jag för mig, du kan ju återvända när du gjort vad du ska i Sverige.

Det är ändå 1½ månad kvar så du får låta bli att tänka på det i alla fall tills 14 dgr innan hemresa....

Ha det fortsatt bra

2010-08-08 @ 19:27:00
Postat av: Mamman

;D

2010-08-08 @ 19:29:12
Postat av: Pellis

Stanna! Jag gör det inte lättare för dig men jag tycker verkligen så! Du är ung! Hoppas kvällen igår var rolig! Du måste tro jag är galen som är så engagerad...:-)

2010-08-08 @ 19:51:13
Postat av: Bumpen

Borta bra men hemma bäst? Ähh LP och GC ligger ju kvar. Ta körkortet snabbt så hinner du tillbaks innan snön kommer :)

Njut av den tid du får i LP. Många av oss andra får ju bara 2 veckor per vinter i detta paradis :D

2010-08-08 @ 20:17:25
Postat av: evelina

tack så mkt!! ja jag älskar alejandro sanz, han är så bra :)



oh jag förstår dig också till 100 %, det känns som man kommer tillbaka på NOLL, alla andra har redan byggt upp sitt liv så kommer man där och ba " ja hej, kan jag få leva med ?" typ.

så jääkla ruttet.

man får lite panikångestm eller iallafall jag, jag vill veta vad jag ska göra, vart jag kommer vara, man har INGEN ANING.

jag tycker du ska komma tillbaka hit efter din hemma vistelse, om du vill det så finns det ingen anledning till att stanna i kalla sverige hehe ;P.



ohhh, jag vet..men liksom..jag är så jävla feg, hur ska man lägga upp något sånt liksom?

" hej jag dumpade mitt liv hemma i sverige och flyttade ner hit pga av dig :) " .

haha usch ..



KRAM!

2010-08-09 @ 16:47:38
URL: http://evelinasandberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0