Bästa!

Vilken kväll! Igår var roligaste kvällen på länge. Började med att jag, Alexis, Xevi, Jauma och Emilio gick till Sidney som vanligt, och när de stängde gick vi till en annan liten bar. Jag vet inte vad skillnaden var från alla andra utekvällar, men igår var great! Idag mår man som man förtjänar, tung i huvudet och maten växer i munnen (men det var så värt det!) och nu klockan 16:20 sitter jag fortfarande i pyjamas och försöker trycka i mig lite kinamat från igår (TACK till mig själv som sparade det som blev över!) Såfort jag orkar blir det en dusch och sedan ska jag ta mig till Las Arenas för att få tag på en vit klänning. Ikväll är det nämligen fest med Ibizatema, och är man vitklädd, ja, då får man gratis drinkar! Haha! Dags att ladda om! Det är ju bara helg en gång i veckan! Tjing!


Ni är bäst!


Kommentarer
Postat av: Pellis

Härligt! Du lever fullt ut - ska man göra när man är i din ålder på GC! Ha det så himla roligt! Här hemma har det regnat och regnat i öändlighet!

2010-08-07 @ 20:32:32
Postat av: Pellis

Sorry, har alltid bråttom när jag skriver! Oändlighet ska det vara, inget annat!

2010-08-07 @ 20:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0