Barret!

Jaha, en bild på håret önskade ni. Så det ska jag väl ta och bjuda på. Ingen större skillnad från tidigare förutom att utväxten är lite utjämnad. Observera att bilden togs efter X antal drinkar, HAHA, att jag ens lägger upp den. Inte för att den är alltför dålig, men lite lagom tillgjord, sådär... Well, well. Here you have it.



Lite lagom bakistrött idag och ska ge mig ut för att hitta något att äta, magen har inte fått i sig mycket, och den hungern som kommer när bakisheten har lagt sig, den är inte nådig!!!

By the way, 2a oktober åker jag hem. Två månader imorgon. Jikes...

En sak till förresten, hur kul är inte den här bilden? VEM kan missa att det är ett montage?


Kommentarer
Postat av: Mamman

Du är det vackraste som finns! Med eller utan drinkar. <3

2010-08-01 @ 22:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0