Back to business

MY LOOORD! Det märks att man är på en ny nivå i spanskan. Herrejesus. Det här var inte att leka med. Men läraren är heeelt underbar, störtskön verkligen, så det ska nog gå bra det här! Svårt men... vad gör man? Jo, man pluggar! Vilken tur att jag är född med ett äkta plugghuvud då, och med fotografiskt minne och att det räcker att jag läser något en gång, så kan jag det sen. EEEEEH, inte direkt'va... Här blir'e till att pränta, pränta, pränta, pränta och pränta, tills det sitter. Och det ska det väl göra, nån gång.

Jag menar, folk kan flyga till månen och klona får, då borde väl jag kunna lära mig en totalt ologisk tempusform i spanska? Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0