29 timmar senare...

Phuuuu. Igår morse försvann strömmen och nu, 29 timmar senare, har jag äntligen fått den tillbaka. 200 euro, en del råvaror och en näve tur fattigare. Men vilken lättnad, nu när den är tillbaka! Blir inget långt inlägg, jag är helt slut, har haft en elektriker här till och från i tre timmar (hur go gubbe som helst!) så nu ska jag helt enkelt gå och sova.

Satt på kontoret i andra lägenheten igår för att ringa elektrikern, och mitt på skrivbordet ligger ett visitkort med budskapet:

"Du får i regel den kraft du behöver"
Lite ironiskt kan jag tycka.

Den som, genom att titta på den här bilden,
kan lista ut vad som var fel, vinner en kälke!


Kommentarer
Postat av: Mamman

And the winner is............

2010-08-06 @ 16:26:43
Postat av: Jill

Åh nej. Brann den upp???

2010-08-06 @ 20:24:11
URL: http://jilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0